onsdag, oktober 17, 2007

Definitionen på att inte ha ett liv

Jag lägger upp en (märkbart fin) bild på mig och Svante på bloggen. Jag skriver dagen efter ett inlägg om att jag har njutit av en fin höstdag, lite poetiskt så där.

Någon JÄVLA IDIOT har så mycket tid över så han/hon orkar kommentera dessa två inlägg med ord som "fan vilken skabbig bild, usch" och "har du inget liv eller". Det förekom också ett flertal helt osmakliga kommentarer, som var helt tagna ur luften.
???
Jag har nu tagit bort både kommentarerna och möjligheten för anonyma läsare att kommentera min blogg, där det senare av de två är väldigt tråkigt att behöva göra. Jag vet nämligen att det ibland är mindre tidskrävande att skriva en "anonym", men undertecknad kommentar för mina vänner.

Skulle någon jag känner ha skrivit de här kommentarerna som ett skämt (vilket jag starkt betvivlar) kommer jag att säga upp kontakten med den personen. Är det någon jag inte känner blir situationen allt mer tragisk. Att klanka ned på en okänd tjejs tankar och stoltheter är bara JÄVLA DÅLIG KARMA (och jag skiter fullständigt i vilken religion personen tillhör, men ni fattar vinken).

En rad ur Sahara Hotnights "Visit to Vienna" får avsluta min förargade känsla.

We pity you loves leftovers
And look down on those who can't stay true.
We are safe but we can't stop wondering
If this is it, then who's fooling who?

2 kommentarer:

TodiGreen sa...

Håller med dig fullständigt! Man blir så trött ;)

*kramar*

M. Mützell sa...

VILKEN IDIOT!
Såna människor har man bara lust att skjuta! AGHH!

Bilden på Svante och dej var verkligen jättefiiin och den där höstdagen var ett underbart bevis på att du skriver som en gudinna. Jag blev bara glad när jag såg båda dina blogginlägg.
SKIT I SKITAR!
Så, keep going girl, folk är dumma i huvudet ;)

PUSS&KÄRLEK <3