torsdag, oktober 11, 2007

What's going on?

Ibland tappar man stinget. Just idag känns det faktiskt så. Jag gav blod vid 10-tiden (Duktig, duktig Jill) och sitter nu i skolans datasal och tänkte plugga lite matte eller kemiteknik. Men jag känner inte för det! Jag lade mig vid 2 inatt. Kunde inte somna, så det blev midnight-tv för min del. Lite Jordan och därefter På spaning i New York.
På bussen in till skolan träffade jag Carro! *happy times* =D Trevligt att få jiddra om allt möjligt så där på morgonkvisten.
Det vore trevligt om Johanna kunde dyka upp med mitt matteblock nu, för mitt pluggande kommer att bli så mycket lättare då.

Det är sådana här dagar som man borde krypa ner i ett varmt skumbad.

1 kommentar:

M. Mützell sa...

Åhhh, keep on going girl!
känner igen det där, har helt tappat stinget med skolan just nu, vill bara bränna upp allt! ;)

Och appropå bussar, så får vi ju hoppas att jag kommer in i någon trevlig stockholmsskola så att vi kan bussa tillsammans ;D DET SKULLE VARA SÅ FETT UNDERBART!

Det var förresten jättetrevligt att träffa dig sist! HOppas vi ses snart över en skål popcorn ;D;D

PUSS&KÄRLEK <3