fredag, oktober 19, 2007

Jill som bartender

Hoho! Just när man trodde att saker skulle hålla sig lugna för några månader/veckor/dagar/whatever, så får jag för mig att gå med i Kemis Klubbmästeri!!!
KK (som de så vackert kallas) anordnar torsdagspubar och ett antal fester om året. Jag gick officiellt med i onsdags och redan samma dag blev jag satt i arbete: Åka till Odenplan för att handla mat åt 40 personer med den snåla budgeten 500kr! Lite Jesus-varning där va!? ;) Nachochips, köttfärs, salsasås, krossade tomater, ost, majs, sallad och tomater. TILL 40 PERS!
Jag vette sjutton hur det gick till, men vi lyckades få med allt även om jag förvirrade ett par butiksbiträden på ICA... Maten på gårdagens pub blev väldigt lyckad och att stå i baren var jätteroligt!

Ha det gott allihop! Puss!

Inga kommentarer: