onsdag, oktober 24, 2007

Kommer inte helgen snart?

Kemiteknikstentan på 6 timmar igår gick skitdåligt. Kändes det som. Jag vet vad ni tänker: "Oroa dig inte Jill, du klarar det ändå!", menseriöstkomigen. Den här gången gick det verkligen illa. Låt mig bevisa det: Jag kunde inte klämma fram ett enda svar på problemdelen av tentan. Inte ett enda svar!? Förstår ni? Jag är värdelös! Jag har antagligen inte fått in något alls i skallen inför tentan. Det kan mycket väl bli min första omtenta. Kul.
På fredag har jag en tenta till. 3 timmars.

Helgen kommer att spenderas i Skåne för att hälsa på Svantes 1 vecka gamla brorson! Det ser jag verkligen fram emot. Att komma bort från hela skiten och får njuta av en okomplicerad helg.

1 kommentar:

M. Mützell sa...

*KRAMAR OM JÄTTEMYCKET*
Hoppas du får en bra helg i allafall, tråkigt med tentan och så, men försök att skaka av dej den. Ring mig när du har tid för en promenad eller liknade, en kaffe skulle ju vara gott :)
DET VAR JÄTTETREVLIGT SIST VI GICK!
Hoppas det inte dröjer allt för länge ;)

LYCKA TILL PÅ FREDAG, DU KLARAR DET VÄNNEN!

PUSS&KÄÄÄÄRLEK / M