tisdag, april 06, 2010

Åh en sån dag!

Idag har jag bara haft me-time, vilket har känts riktigt härligt.
Jag åt havregrynsgröt med äpple, kanel och kardemumma till frukost, pratade med Marcus i 1,5 h, såg ett avsnitt How I Met Your Mother, improviserade ihop en lax/spenat/mozarella-röra med pasta till middag, lade pussel till tonerna från garageinspirerad emo-pop, pantade burkar och handlade på ICA, åt morots- och gurkstavar, pratade med Sofia och tittade på "Julie & Julia".
Under morgonen tog jag en lång dusch och fixade håret efteråt. Jag smorde in mitt ansikte och sminkade mig lite lätt. Hela jag är mjuk och lagom stylad. Det är nästan synd att jag inte har träffat någon idag, men jag antar att det är bara sådana här gånger som man känner sig så naturlig, när man inte behöver anstränga sig för någon.

Inga kommentarer: