måndag, april 05, 2010

Bara en liten stund

Wow. Vilket påsklov, så här långt. Det är kantat med mysiga människor och härliga händelser.
Att träffa Bergman och Suz i fredags och prata skit över lite vin, drinkar och utgång i Norrtälje var jätteroligt! Påskmiddagen, dagen efter, var helt fantastisk. Sill- och ägglunch följt av oxfilé, tillagad av syrrans pojkvän, som är kock. Jag tog en långpromenad och kom tillbaka till kvällens ostbricka. Pappa och jag såg "Luftslottet som sprängdes" innan dagen var slut.
Igår, söndag, hjäplte vi Malin att flytta en massa kartonger till hennes nya lägenhet på Östermalm och efteråt åkte vi till Stinsen, Häggvik, för att shoppa. Där brände jag 1400 kr på 2 par byxor, 2 bh:ar, tröja, hårspray, bomullspads, sminkborttagning, shampo, balsam, hårnålar och läppglans.
Jag styrde upp en spontan söndagsöl med några KTH-vänner och det blev naturligtvis sängdags lite senare än planerat, men det var det värt.

Idag ska jag lägga pussel. Så det så.

Inga kommentarer: