torsdag, april 15, 2010

Avdelningen "Planering in i minsta detalj"

Okej. Idag startar Berzelii (en tredagarsfest på Kemi) och jag har tenta på lördag, dvs. mitt under hela spektaklet.

För den kommande tiden ser mitt schema ut något i stil med följande:
Idag ska jag plugga satan (så att jag känner mig safe för tentan), för att sedan ta en sväng förbi systemet och köpa skumpa inför kvällens MD-show. Förfest och prepp hemma hos mig med gamla MD:are från 15-ish och MD-show strax efter 18. Temat för kvällens maskeradfest är "Tonårsrevolt eller Du är inte min riktiga pappa" och jag och gänget ska klä ut oss till punkare!
Imorgon tänker jag inte plugga alls, utan hänga med alla Berzelii-deltagare i Uggleviksparken och leka. Fredagskvällen innebär finsittning (AH FUCK, jag har inget att ha på mig!) och jag planerar att inte stanna överdrivet länge. Dessutom är det 1 årsjubileum för "Shut the fuck up", för-"shotten" som jag och Maria uppfann under förfesten inför finsittningen under förra årets Berzelii.
Lördag: Tenta 8-13, sedan är det bara att röja loss i Ugglan och slutligen pallra sig iväg till den avslutande festen på Berzelii - fulsittningen. Dresscode: Ovve. NAJS!
Söndag, söndag, söndag, söndag, söndag, söndag, söndag.

Inga kommentarer: