måndag, maj 01, 2006

19 år

I går var det min födelsedag. En kort sammanfattning:
Familj och pojkvän sjöng och delade ut presenter, jag spelade lite musik på datorn (Per Gessles "Födelsedag") och vi åt frukost. Ungefär då det var tajm för tårta kommer tre av mina vänner och "våldgästar" med ännu en tårta och en present. Jag hann inte mer än vinka av dem efter fikastunden innan nästa grattis-grupp dök upp. Tre teater-ungdomar från RUT ringde på och gav mig blommar och "whiskey". En liten andningspaus var allt det fanns tid för innan middagen, men därefter blev det 45 minuters stödsovande. Jag duschade och gjorde mig iordning för kvällens fest. Favoritfolket fanns på plats mellan ca 19-04. Även om alkoholens påverkan tvingade vissa att kasta in handduken runt midnatt, var det en otroligt lyckad tillställning!

1 kommentar:

Anonym sa...

Great site lots of usefull infomation here.
»