tisdag, maj 09, 2006

Kanonkompisar och machomålvakter

De är överallt. De där vännerna som alltid gör rätt. De som stöttar och lyssnar, skrattar och skriker. Emma bjöd på mig på glass idag, bara för att jag hängde med henne och fixade en skoluppgift på en snabbköpsaffär. Det var snällt gjort, med tanke på att jag till och med fick skjuts! ;)

Snålskjutsandet fortsatte. Henkan skulle åka från Norrtan till Rimbo och undrade om jag ville åka med (förutsatt att han fick låna 100kr till ett par fotbollsskor. Han hade "bara" 1300kr själv).

Btw, nu har jag fått min mp3-spelare! :D Massa bra musik kommer att följa mig vart jag än går framöver.

3 kommentarer:

Anonym sa...

God morgon i ottan!

Har du fått en mp3-spelare? Själv har jag fått en kalasrandig slips (Á la McDonald´s), två nya företagsmärken på mina kavajer, nytt id-kort samt fyra nya skjortor.

Ps. Jag har tagit LEDIGT på din studentdag. LEDIGT. Heeela dagen. Tänk på det. Jag säger alltså nej till många hundralappar den dagen. Men hur skulle det se ut om jag inte kom när du tar studenten? Herre jisstanemej!

Anonym sa...

What a great site, how do you build such a cool site, its excellent.
»

Anonym sa...

Greets to the webmaster of this wonderful site! Keep up the good work. Thanks.
»