torsdag, maj 04, 2006

Dagens biktstol

Efter som de flesta redan vet att jag är lite galen, gör det inte något om jag spinner vidare på det.
En lite störd grej som hängt kvar sedan barndomen är en liten förkärlek till... barnmat! Inte all konstig skit som görs, men klassikern "spaghetti med köttbullar" kan jag inte glömma. En annan favorit var också "sommardessert". Den var inte lika matig, eftersom den typ bara var sylt.

Idag köpte syrran tre burkar "spaghetti med köttbullar" till mig. Det var kärlek.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Idag ska jag och Blä passa Henning och Gudrun. Deras ägare fyller 40 år och ska ha fest på annat håll. Det känns både kul och jobbigt att träffa sötkatten. Men det går nog bra.
Treflig helg!

Anonym sa...

Do not drink the juice. It taste like iron. It´s only for children.

My best regards/
M

Anonym sa...

This site is one of the best I have ever seen, wish I had one like this.
»