tisdag, maj 16, 2006

You want the 411?

På i-landsproblemfronten kan jag meddela följande:
Jag har börjat med att kuta runt för att få motion. Baksidan är att öronsnäckorna hoppar ut när jag springer (riktigt irriterande) och skorna ger mig skavsår UNDER fötterna (typ hålfoten)!

Det kunde varit värre. Jag kunde ha haft en grön pistagenöt som hoppade upp ur mina skor då & då för att vråla: "Ahhhhh majsvälling! Fort, majsvälling!". Det hade jag nog inte gillat.

Något som heller inte skulle vara kul är om jag skulle ha varit tvungen att stanna varannan minut för att sjunga "Gubben Noa" tre gånger på italienska. Väldigt jobbigt, med tanke på att jag liksom inte ens KAN italienska.

Nej, jag klarar mig som läget är.

5 kommentarer:

M. Mützell sa...

Ja, det hade nog vart jobbigt... Men springa låter ju bra, och att få motion av det är jue också ett plus ;)
Puss & Kram

M. Mützell sa...

Jag får också skavsår, i vissa skor. Men jag får som en INÅTBUBBLA på under hälen! "Ajajaj, det var inte så skönt!", som man brukar säga... Nej, skavsår gillar jag inte, har aldrig gillat och kommer aldrig att gilla... HATA SKAVSÅR. Punkt.

Lady Starduck sa...

Skavsår går in på topp-tio-listan över saker man helst slipper. :P

M. Mützell sa...

Blogga mera!! Jag vill ha det riktiga 411, inte 411 från igår utan dagens 411 :P

Puss & Kram

Anonym sa...

Great site lots of usefull infomation here.
»