lördag, maj 13, 2006

Godis och sprit

Mamma och pappa åkte på kryssning med en massa folk. Jag och syrran tillfrågades om vad vi önskade oss från båten. Ann ville ha vit Toblerone. Jag bad om sprit.

Hem kommer päronen. Både jag och Ann fick vit Toblerone. Vi fick även en Dumleförpackning att dela på. Som kronan på verket fick jag sprit också.
Jag ska börja fixa ihop till en hemmabar. Det har varit en liten dröm som jag haft rätt länge och ju mer jag får desto mer roliga grejer kan jag slänga ihop. Min vän Malin är min förebild på hemmabartender-fronten! ;) Hon kan sina grejer, den damen. Men å andra sidan ligger hon sex år före mig, så jag har lite kvar att hämta! :D

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nice idea with this site its better than most of the rubbish I come across.
»

Anonym sa...

What a great site, how do you build such a cool site, its excellent.
»