torsdag, maj 25, 2006

Men grattis

Nyss kollade jag min e-post och såg ett mail från VHS där det står ungefär:
Gå in på studera.nu och kontrollera dina uppgifter gällande antagning och meriter.
Jaha, tänkte jag och loggade in med personnummer och lösenord. Sen kom det: PIN-koden. En PIN-kod har skickats hem till mig efter att jag skapade ett konto på studera.nu och den PIN-koden behöver jag för att bekräfta min identitet.

Har jag kvar det där jävla brevet med PIN-kod kanske?? Så klart inte.
Jag tänkte ju: "Men jag har ju ett lösenord, då behöver jag väl inte ha kvar de där siffrorna? Aaaarrrrrggghhhhh!! Okej, jag kanske har kvar det, men jag kan inte hitta det just nu.

Jag försökte kolla på sidan om man kunde få hem den på nytt, men ingenstans stod sådan information att finna. Detta jävla krångel hit och dit för att kunna anmäla sig till en utbildning!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ring, ring bara du slår en signal.....
Du är inte ensam. Ring och berätta så får du ett nytt lösenord. Om du vill kan du få några lösenord av mig men lova att du inte visar dem för någon:

Kantarelljusstake
Tuggumifläkt
Salladstorsk
Fotnäsa
Laxögon
Klimakteriebesvär
Armatrapp
Geleliknandetillstånd
Kycklinghosta

Ja. Varsågod.

M. Mützell sa...

Oj! Det låter inte allt för bra... HOppas att du hittar ditt lösenord ;)

Puss & kram

Anonym sa...

Your site is on top of my favourites - Great work I like it.
»