tisdag, maj 08, 2007

11 a.m. brunch

Sovmorgon. Jag pallade inte att kliva ur sängen 8:30 för att åka till stan och plugga. Inga föreläsningar, bara tentaplugg med klasskompisarna. Inte värt det. Jag kände inte för att offra två timmars bussresa (T.o.r.) för 2h sömn. (Ja, jag vet, jag är bekväm!)
Frukost/lunch var aktuellt vid 10:30. Mina vanliga rostade rågmackor med ost kändes däremot inte aktuellt. Pannkakor? :P Japp! Så fick det bli.
Nu sitter jag här. Lyssnar på Mika. Mätt och nöjd och glad. Redo för lite kemiteknik.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det här har jag gjort under min lediga vecka:

Varit i Linköping på ihopflyttningsfest, pyntat min balkong för ca 1700 kr, lekt i lekpark med 2,5-åring, matat tvillingbebisar, sprungit förbi tre sjöar på en joggingtur, insett att jag har 37 st växter (snart fler), varit på en dubbel födelsedagsfest,levererat presenter till din hemadress, sett pingvinfilm med vår käre far, umgåtts med Sofia, passat en norsk lundehund, rensat bort ca 200 maskrosor (i din trädgård!) och tvättat kläder.

Nu vet du. Sluta tjata!
Kindpussar!

Polly vill ha kex! sa...

Det är jag! Det är jag! Det är jag! Det är jag!

I´m back!
/Malinsystern

Polly vill ha kex! sa...

Var är du?!
"Jill-tipsa" mig. :-)
Jag vill bli tipsad!
Hur vinner man 1 miljon kr?

Ps. Jag hatar borrljud. Sitter i ett borrhelvete från kl 06.30 på morgonen. Toppsnäcka! Nej,inte precis.

Anonym sa...

Gud va orättvist att du får vara hemma, i den meningen att du inte måste åka till skolan. ;P

Föresten har du hela Mikas album, om inte så rekommenderar jag det ;)

Puss & Kram