tisdag, maj 29, 2007

Photo Editor rules!

Jag måste göra saker hela tiden. Annars kruppar jag ur. Igår spelade jag Zelda - Ocarina of Time (och klarade ut det... igen). Därefter såg jag och pappa "The World is not enough". Slutligen ägnade jag 1 ½ timme åt att prata med Carro på telefon om allt och alla. Efteråt somnade jag till en film.
Idag avslutade jag filmen jag somnat till, drog igång en tvättmaskin och landade sedan vid datorn. Det blev lite lek med ett par av mina (många) egobilder. Med Photo Editor fick en del småtråkiga bilder ett ordentligt lyft. Resultatet:


3 kommentarer:

Tildie sa...

Oh, så tjusigt!
Jag älskar den nedersta. Den var riktigt läcker. :D

Kram!

Caroline sa...

oho seeexy!
;)

pussar

M. Mützell sa...

Lovely, lovely ;D;D
And WE LOVE PHOTOSHOP!

P.S Tycker att det är dags för promenad snart :P

Lots of love // M