lördag, maj 26, 2007

Sommarlov!?

Den sista tentan är skriven. Kvar är bara kvällens tentapub på Nymble. Jag och Svante. Och ALLA andra. Ovven hänger såklart med, speciellt nu när jag faktiskt sytt på så gott som alla mina märken!
Sommarschemat ser ut som följer:
Maj
26: Tentapub
27: Heldag med Svante
29: Svante opereras
31: Kansliträff med KOMPIS och middag med RUT

Juni
2: Todis 26årsfest
3: Todi 26 år!
8: Jenny och Amandas student
9-14: KOMPIS-vecka
15-24: Semester i Skåne och ta hand om älsklingen
16: Mamma 53 år!
24: Svante 21 år!
25: Börjar jobba på Käppala (6 veckor)
30: Ann 15 år!

Juli
1: Grönan med galningarna
10: Malin 29 år!
25: Maja 18 år!

Augusti
3: Sista dagen på Käppala
11: Uppsamlingshelg för Kemis mottagning

Efter den 11/8 är jag praktiskt taget inte ledig längre. Det var min sommar, folks! =)

2 kommentarer:

Tildie sa...

Låter som att du har en rolig och fartfylld sommar framför dig. Glöm inte att ta det lugnt och dega lite på stranden också!

Kramar!

M. Mützell sa...

Låter skojigt!
Hoppas att det finns rum för en och annan popcorn kväll också ;D
Och någon liten promenad ;)

POCORN-KORN, JAG VÄLJER DEJ!!!

Lots of love // M <3