tisdag, maj 15, 2007

Skratta inte!

Igår när jag var i Norrtälje för läkarbesök passade jag på att fika med Pontus. Som alltid var det jättekul att träffa honom och fikat var vrålgott! :P Jag tog en vaniljlatte och en brownie. Det kändes så storstadsaktigt. På fiket satt tre olika "par". Ett par tjejer i samma ålder, ett par medelålders kvinnor och en man med ett barn på några år.
Vi satt just och kollade på mina labbrapporter när barnet i barnvagnen börjar väsnas.
Ungen skriker upprepade gånger: "BAJSMANNEN! BAJSMANNEN!"
Det går inte att hålla käften då. Shit vad jag skrattade! =D

4 kommentarer:

TodiGreen sa...

Hehehe :D Förstår det! *kram*

Neon Love sa...

Jag hörde inte dom exakta orden barnet skrek, men jag lät ändå roligt :D

Jenny sa...

Förlåt, men jag försökte hålla mig med det går inte.. Vilket j*vla scenarium.. :)

Puss & Kram

Anonym sa...

Hahahaha, jag hade velat vara där :p

Puss o Kram på dig