måndag, maj 07, 2007

"Titta! Ser du? Ser du elefanterna?"

Älskade, älskade Svante.
Utan dig gråter jag väldigt lätt. Oftast när jag lyssnar på en riktigt fin låt eller blir rörd av en film. Jag tänker på dig och blir alldeles varm i hela kroppen. Jag längtar alltid tills vi ska ses igen. Varje gång jag går hemifrån dig för att åka till Rimbo vill jag skicka något gullig/kärleksfullt/roligt sms. Varför vet jag inte riktigt. Det är nog för att jag älskar dig så mycket.

Nu hittade jag det röda snöret :)
Allt som du är, är allt som jag vill ha. På fredag är vi uppe i 6 månader. Jag är lika såld på dig, nu som då. Känslan av att bara se kärleken i dina ögon går inte beskriva med ord. Lyckan när du håller om mig går inte att jämföra med något annat. När du fick mig att vakna så fint på morgonen genom att spela Jason Mraz - "I'm Yours" kände jag ett leende på mina läppar innan jag ens hade öppnat ögonen.

Du håller mig i handen, du lyssnar på mig när jag behöver prata, du får mig att konstant längta efter dina kyssar och du får mig alltid att le.
Svante Kristoffer Hedström, jag älskar dig av hela mitt hjärta.