måndag, mars 22, 2010

Helgen i korthet

Fredagen innebar teater-reunion i Rimbo. Jag lagade mat med mamma och fick se RUT sätta upp produktionen Grodkungen med bravur.
Under lördagen tvättade jag i stort sett under hela förmiddagen och bjöd över MD-tjejerna på fördrink. Tentapub med ÄPS (ärtsoppa, punsch, sång). Galet. Underbart. Roligt. Jag och Cedrik hamnade på efterfest med ett gäng tyskar och runt 05:30 gick jag och lade mig.
Söndag, söndag, söndag. Jag åt pizza och kollade på film med Svante (Sherlock Holmes), spelade fiol och keyboard, åt popcorn och kollade på film med Olle, m.fl. (The league of extraordinary gentlemen).

Helgen avslutades strax efter 1, då jag slocknade i min säng.
Ny vecka, ny period på skolan och nya möjligheter att försnooza sig... Here we go!

Inga kommentarer: