måndag, mars 22, 2010

Prioriteringar och produktivitet

Ibland får man anpassa sig efter sitt schema, eller se till att schemat anpassar sig.
Either way, så har jag gjort en del rockader under dagen.

Uppstigning 06:30 failade totalt. 07:30 gick jag upp, packade väskan och köpte cancermacka och Slevenkaffe till frukost. Föreläsning i Organisk kemi 2 mellan 8:15 och 10:00. Gymmet från 10:30 till 11:50. Lunch i Draget 12-14 (Oj, hur fan blev det så länge!?) och nu ska jag skriva lite på min tyskauppsats innan det är rep med Krexet vid 18. Det blir säkert film efteråt, om jag känner mina vänner rätt. Jag kanske hinner klämma in en kaffe med Sofia runt 15:30.

Dagens Yay: Jag och Olle har bokat bastun på Nymble när vi fyller år! 23 + 23 = 46!
Dagens Nej: Jag fick boka om min middag med Johanna eftersom jag trodde att jag inte hade rep med Krexet ikväll. Som tur är, behöver jag bara vänta tills imorgon! :)

Inga kommentarer: