onsdag, mars 03, 2010

Nya tag

Jag blev inte vald till pHeuseriet. Segt.
Jag konfronterar en kille som jag gillar med mina känslor. Känslorna är inte besvarade. Segare.
Jag festar på Bjupp, blir bjuden hela kvällen, efterfestar på Elektro, äter frukost, hämtar skolböckerna i tron om att jag kan hinna fixa inlämningsuppgifterna i Linjär Algebra innan 10, somnar framför en dator i skolan, bestämmer mig för att strunta i matten och går hem, sover ett par timmar, går till labbet, sitter och drar i tröjarmen och knyter händerna ångest-style, skriver lite labbrapport, går inte på tyskan, gråter och känner mig tom, köper kaffe, bestämmer att prata om känslorna imorgon, hamnar i datorsalen och försöker skriva uppsatsen i tyska. Segast.

Fuck. Nu är det verkligen dags. Nu ska jag... Ja, det ska jag. Det räcker nu.
Det räcker med fysisk och mental misshandel. Det viktigaste är att jag mår bra. Jag jobbar på det, men idag är en dålig dag.

Inga kommentarer: