tisdag, april 25, 2006

Dagens investering


Lite dötid innan badhuset öppnar kombinerat med en rabattcheck på 50kr från H&M är en farlig kombination. Det är klart, en check på 500kr hade varit livshotande farligt! ;D

Jag lämnade butiken med Maxfactors nya monster-mascara "Masterpiece", vars ordinarie pris ligger på 139kr. (En mascara ska enligt min mening gå på ca 80kr och allt under den summan är antingen en dålig mascara, eller ett fynd.) Nu var den nedsatt till 119kr och med min rabatt blev slutpriset 69kr!
TJOHO! :D

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så här är det. Din syster är en synnerligen upptagen person. Hon jobbar och sliter och därför hinner hon inte blogga varje dag. Och nu kräver en betydande man min närvaro eftersom han är gratulant samma dag som dig. Den dagen jobbar jag i tolv timmar. Nice!
Men jag klagar inte så mycket. Jag får ju betalt för tusan. Ska lägga pengarna på sprit, Laroykvällar vid Stureplan och på och märkeskläder. Ha ha! Eller kanske inte.

Lady Starduck sa...

Om du inte fått pengar för att jobba på slottet hade du med stor säkerhet skippat kungen och firat mig istället. Det är en historia som jag vill tro på.
Don't worry. Be happy.

Anonym sa...

Vad vill han mig, Rodrigo? Vadå "1 mes mas....". Som om jag kunde spanska. En mesig man från Dalarna? Är det det det betyder? Denna man ger mig huvudbry.

/Susanna med en markatta på axeln och en säckpipa i mun (från Bellmans "Stolta stad")