fredag, april 07, 2006

Icke-fungerande internet

Hemma har internet bestämt sig för att inte fungera, på båda datorerna. Det är inte vårt fel. Felet kommer utifrån. Jag hatar det. Usch och fy. Kräks och spy.
Bortsett från det är allt rätt okej. Jag längtar till påsklovet, för nu är jag trött på skolan. Vi fick den individuella studieplanen av SYV idag. Happy happy! :D Det såg riktigt bra ut. Jag kommer med största säkerhet in på den utbildning jag vill: kemistlinjen på Stockholms universitet.

Puss o kram, skumbanan.

3 kommentarer:

Polly vill ha kex! sa...

-Varför heter det tre liter gubbjevlar?
-Nej Ludmila. Det heter tre liter jordgubbar.

Dumma Internetet i det güla hüset. Jag som trodde att du hatade mig. Här har jag gått och gråtit Konsumkassar fulla med tårar i flera dagar.

Nu sitter jag på jobbet. Lördagsvakt på biblioteket. Lugnt men trist. Fast jag får rätt bra betalt.

Lady Starduck sa...

Haha, Nej jag hatar dig inte! :P Jag hatar bara det icke-fungerande internetet. :( Hoppas det kommer igång snart. Vi syns och hörs!

Anonym sa...

This site is one of the best I have ever seen, wish I had one like this.
»