torsdag, april 20, 2006

Hundra halstabletter senare

Då ska vi se... idag var det torsdag, ja. Jag tappar kollen totalt när det är lov.
Sammanfattningsvis kan läget beskrivas med ett ord: Sjukt.
För det första så ÄR jag faktiskt sjuk. Något är fel med halsen. *host host*
Sjuk grej nummer två är att jag, sedan några dagar tillbaka, inte är singel längre! :D *suckar drömmande*

Idag visade Ann mig en sak hon skrivit om mig:

Min knasiga storasyster, du betyder allt.
Du får mig att le när jag vill lägga mig ner och bara dö.
Ditt skratt är så härligt, och jag blir glad när du är glad.
Du har varit "olyckligt" kär väldigt länge nu, och jag blir så jävla lycklig när jag tänker på att du har fått den du älskar nu.
Du och jag för alltid.
Du har så många bra sidor, du är otroligt smart och klok på alla sätt, och du är otroligt vacker på både insidan och utsidan.
Du är så himlans underbar och jag älskar dig av hela mitt hjärta.
Du är värd all den kärlek du skulle kunna få.
Kan inte beskriva hur mycket jag tycker om dig.
Lill-grabben & Hååning, Alltid

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är tacokillens fel. Anledningen till att du har ont i halsen är att din bakterieflora inte är van vid hans bakterieflora. Nu krigar dom för att bli sams. Och det lär dom bli.

Ann är söt hon. Hälsa den lilla räkan.

Anonym sa...

Your website has a useful information for beginners like me.
»