måndag, april 10, 2006

Önskelistan -06

30 april smäller det! Då var det födelsedag igen, den nittonde i ordningen. Jag har inte tänkt på det så mycket. Det faktum att familjen brukar ge mig presenter, alltså. Det jag däremot HAR tänkt på är fest! Jag funderar på att ha en tjejmiddag för mina barndomsvänner och ett "produktionsmöte" där det förekommer fri fylla. Pappa är garanterat medtänkt i den senare festligheten! Jag hade väl aldrig trott att man kunde frivilligt supa till med en förälder närvarande, men där hade jag fel. Det är väl för att teaterfolket kommer så pass bra överens med honom antar jag.
Hur som haver barnen kär. När det kommer till det där med att önska sig saker, har jag kläckt lite idéer. Pengar, sprit och högtalare till min dator! :D So far, so good.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Interesting site. Useful information. Bookmarked.
»

Anonym sa...

Nice colors. Keep up the good work. thnx!
»