fredag, december 22, 2006

Abstinensbesvär

Klockan är 11 och jag har precis börjat att sträcka lite på mig.
Jag kollar mobilen, sorterar lite sms och går igenom galleriet med musikfiler. Då jag kommer till Ocarina of Time - Great Fairy Fountain och Zeldas Lullaby känner jag begäret dyka upp!

Min tv är paj sedan ett tag tillbaka, så jag har varken kollat på fyllefilm (typ Pokémon) eller spelat tvspel på x antal månader. Som tur är, har jag ju inte haft tid eller möjlighet särskilt ofta heller, så det har ju inte gjort så mycket! :P

Nu har jag jullov. Jag har inte planerat någonting idag. Alla har egna planer och snart åker alla åt olika håll för att fira jul. NU VILL JAG SPELA ZELDA!!!!

(Finns ingen annan lösning än att plocka med sig konsolen och sätta sig vid teven i vardagsrummet!) Here I come! ;)

Inga kommentarer: