tisdag, december 26, 2006

Resumé av julen i Norrköping, del 3

Juldagen
*gäsp* Allt filmtittande gjorde mig väldigt trött, så jag sov till 11:30. Efter frukosten gick jag upp till min kusins dator och förde över lite av hennes musik till min mp3. Vid 15 åkte vi in till Norrköping för att kolla på vattenfallet. Alltså, inte vilket vattenfall som helst, utan det som belyses med ett färgspel varje halvtimme! En helt otrolig syn:



Vi kom hem igen och fick besök av Krille, Jennifer och hundarna igen. Julmat once again. Visst är det gott, men någonstans ska man väl dra gränsen? Man blir ju så sjukt mätt!

Sagan om de två tornen blev kvällsnöje för oss som har tröttnat på Gin Rummey! ;)

Då var det slut på julen. Dagen efter åkte vi hem! Borta bra, men hemma bättre. Fast allra bäst är att vara med Svante. Jag blir galen snart. Abstinensbesvär! ;)

Inga kommentarer: