måndag, december 18, 2006

Hokus pokus, tugga tuggummi

Att sova med tuggummi på bussen är en konst. En konst jag inte är helt obeväm med. Det fungerar faktiskt väldigt bra. Ett stort plus i kanten kommer av att man slipper "nyvaken-andedräkten" när man ska piggna till, för om man bara börjar tugga lite fräschas munnen upp. Kruxet är ju att hitta ett bra ställe för tuggummit i munnen, så man inte råkar kvävas när man tar sin lilla tupplur. Vissa kanske föredrar att trycka upp det i gommen. Andra väljer nog att sätta fast det i tänderna. Själv har jag min gömma under tungan.

Men vänta... Varför skrev jag just det här? Gud, vad jag är knäpp.

2 kommentarer:

Anonym sa...

sweete!

haha du är bara för söt vännen!

pussokram

Anonym sa...

Haha, du är lite knäpp ibland:P

Men det gillar vi:)

Puss&kram på dig:D