onsdag, juli 26, 2006

9:30-rapport

Dörren med kodlås till labbet krånglar. Folk springer igenom den med jämna mellanrum och nu har det blivit betydligt svårare.

Jag, som sitter i rummet närmast dörren, hör när folk bråkar med knapparna. Nyss gick jag till dörren för att släppa in någon som inte blev insläppt.

HEJ OCH HÅ! Snygg kille (ca 25 år) i hängselbyxor! :P
Han tackade så mycket och jag beklagade mig över den besvärliga dörren. Han skämtade till det och sa att han trodde att vi inte ville ha in snickare. Jag blinkade till med ena ögat och sa "Jo då, det är klart vi vill!" ;)

2 kommentarer:

M. Mützell sa...

YEI! Rock on Girl!! Den enögda blinken är en klassiker som alla fattar, så det var bra att du använde just den ;) HE he he, din flörtgris där ;P

Massa kärlek // M

Anonym sa...

I like it! Keep up the good work. Thanks for sharing this wonderful site with us.
»