torsdag, juli 27, 2006

En galen onsdagskväll

När Marcus nästan kruppat ur totalt anlände min buss till Rimbo station klockan 18. Vi gick hem och lagade mat; kycklingwok i currysås med pasta.

Någon har glömt en mobil i mitt hus. En mobil som har taskigt batteri. En mobil som inte gick att lokalisera.

Anyhow, Anyway. Here we go, here we stay.
Eftersom jag är själv hemma hade uppgiften "vattna landet" lagts på mig. Marcus kunde väl hjälpa till? :) Ehm.. BAD IDEA!

Jag blev blöt. Han blev blöt.
Jag blev dyngsur. Han blev dyngsur.

Vi bytte till torra kläder (vilket innebar att Marcus fick ha min "ej silikon"-tröja på sig!) och lade oss på studsmattan för att slappa och kolla på molnen.
Sen kom den. Garv-attacken. Den tog inte slut. Vi skrattade så mycket att vi till slut inte visste vad som var så roligt.

Lite efter 21 drog sig Mr. Mützell hemåt och lät mig sova. Okej, han försökte få sällskap en stund genom att låtsas bli jätteledsen. Nice try, though! ;)

5 kommentarer:

DelikaThess sa...

Så även du hittade till min blogg! ;D Trevligt trevligt!
Riktigt Kuliga bloggar du har! :D:D As kul att läsa!!!! :D Bra skrivet!

M. Mützell sa...

hahaha, jaa, det var så jävla kul!! Repris på tisdag!! :D:D:D

Men det var du som började stänka på mej! :P

Och angående garv-attacken... Vad skall man säga? Kan det bli annorlunda när du, jag och en studsmatta är inblandade :P + lite moln och fåglar som vill skita på oss :D

P.S Hade *ej silikon*-tröjan på mej igår :D Den är jue jättemysig :P

Massa kärlek // M <3

Anonym sa...

Here are some links that I believe will be interested

Anonym sa...

Very pretty site! Keep working. thnx!
»

Anonym sa...

Great site loved it alot, will come back and visit again.
»