måndag, juli 03, 2006

Multipla personligheter

Bara för att alla ska vara helt klara på den fronten, tänkte jag redogöra för mina olika alter egon! :D

Jill: Det här är mitt "standard-jag", dvs. så som jag är i vanliga fall. Positiv, skojfrisk och förstående.

Roadkill: När tuffare tag krävs är det denna personlighet som rycker in. Kaxigt självsäker, 100% attityd och vild.

Lady Starduck: Den lilla divan i mig kallas för Lady Starduck. Hon är glamour-bruden med "Det". Stilig, vänlig och lugn.

5 kommentarer:

M. Mützell sa...

Jill-the true story.
ha ha ha, du e sååå cool!
Och detta stämmer nog för dom flesta, för jag känner hur det rycker i smilbanden när jag tänker på mina egna alter egon ;P
Ha ha ha, ha det underbart min vän!

Kärlek
// Marcus

Anonym sa...

I say briefly: Best! Useful information. Good job guys.
»

Anonym sa...

Here are some links that I believe will be interested

Anonym sa...

Here are some links that I believe will be interested

Anonym sa...

Interesting website with a lot of resources and detailed explanations.
»