lördag, juli 22, 2006

Christer Lindarw, släng dig i väggen!

7 kommentarer:

Spillersill sa...

Jag har en liten önskan om att ni har spelat in allt det här,, för det låter så väldigt festligt.
Så jag hoppas att det finns på film,, sån fall skulle jag göra mkt för att se den filmen.
Ni är ju inte helt kloka vet ni det?

/ Anna önskande tjuvkikare

Anonym sa...

Men visst var Marcus snygg som tjej!! Helt otroligt! ;)

M. Mützell sa...

Det är... JAG! Och jag är... VRÅLLÄCKER!!!!! :D:D:D

Det låter konstigt att säga, but I really got it all (Paris B. Bimbo sa det där, INTE Marcus)

Hahaha, gillar din blogg Jill, alltid en massa rolig läsning, som gör mig gladiz :D
Särskilt när det handlar oim mej ;P

Och Anna : Ja, det finns en inspelning, och jag hoppas den blir i mina ägo :D då skall du få se ;P

Massa underbar kärlek // M

Lady Starduck sa...

Ja med en stoppad bh hade du verkligen allt, Marcus! :P

Vad kul att höra att bloggen uppskattas! Jag jobbar vidare och gör så gott jag kan för att uppdatera "The good, the bad and the funny struff", trots arbetsveckorna.

Angående videon är den i 3gp-format, som jag inte vet om den spelas av något medieprogram på dator. Filen kan jag ju skicka, men jag vet som sagt inte vilka program som stöder filformatet... =/

Lots of love //J

M. Mützell sa...

JA, jag vill väldigt gärna ha filen, kan ju prova iaf :D

Och det är bra att du jobbar på med bloggen, jag behöver en daglig update ;P

Och jag tänkte höra med dej, du vet man kan ju byta "logo", so a speak, vet du HUR man gör det??

Massa kärlek till dej!! // M

Lady Starduck sa...

Bloggen är uppdaterad! ;)
Filen får du kanske ikväll om vi råkas på msn...

"Logo"-byte har jag ingen aning om hur man gör, men huvud-grejen är att du ska ha en bild istället för "standard"-alternativets textvariant. Så har Pontus till exempel. Mer än så kan jag inte hjälpa till med... =/

Vi syns och hörs, darling!
Kärlek från hela mitt hjärta till dig! //J

M. Mützell sa...

Bra det här med daglig update, det gillar jag.. ;P
Får ta bilden typ imorrn eller nåt, för du sover nog nu :P he he...

Okii... Då har jg fått en humm om vad jag skall göra iaf :D tack!

Vi ses och hörs när vi råkas i blåbärsskogen Darling!!

Kärlek från hela mitt hjärta till ditt! // M