måndag, juli 24, 2006

Dagens i-landsproblem

Av total egoism blir dagens jobbigaste sak det faktum att Marcus mobil är död. Jag vill ha roliga/söta/allmänna sms!! Hittills under min tid som arbetsbi har jag alltid fått sms/missade samtal när jag kollat mobilen. (Mamma, Marcus, Emma, Ann, Carro, m.fl. har visat att jag är omtyckt.)
Synd att helgerna är så korta. De skulle vara en dag längre och arbetsveckan en dag kortare! Mer tid till favorit-folket. Fredagens sammandrabbning med galningarna på hemmaplan var så otroligt lyckad! Det måste bli en repris på den kvällen/natten! :D

Annars har jag varit igång hela dagen och gjort allt jag skulle göra, utan att någon talat om det för mig! :P *stolt* Nu är jag ensam kvar på labbet... jag och diskmaskinen. Vi har djuplodande konversationer om Saddams rättegång och glider ibland över till att prata om livet på Käppala. Vi delar åsikter i det mesta, men han är lite stel ändå. Jag försöker mjuka upp honom lite.

7 kommentarer:

M. Mützell sa...

Mobilen har ÅTERUPPSTÅTT! *fan-fan-fan* Jag som ville ha en ny...

Så nu kommer dom gulliga sms:n att fortsätta komma, vare sig du vill eller inte :P

Fredagen skulle jag gärna sätta på repris ;P det var så HIMLA KUL!!!

Jill. Käppala har gjort dej GALEN!! *Mumlar otydliga ord till kylskåpet* MAN PRATAR INTE MED HUSHÅLLSAPPARATER!!!
(Var det en Husqvarna? Dom kan vara aggresiva, och gillar inte främlingar med blåa tröjor)

Ha det underbart! Vi hörs och ses när vi råkas!

Massa kärlek // M

M. Mützell sa...

Min tvättmaskin rådissar mej... Jag kom ned och skulle börja prata och så bara *SUCK* sa den!! Då gick den över gränsen!

Och ugnen var inte heller värst pratsugen...

Kärlek // M

Lady Starduck sa...

Hurra för gulliga sms!! :D

Angående hushållsapparaterna: Har du växlat ord med frysen? Det är en iskall jävel, måste jag säga. Han säger alltid "I'm cool". Det verkar som om han försöker hålla huvudet kallt... ;)

Jag ringer dig mot kvällen, så bestämmer vi om morgondagens middag! :P

Massa, massa kärlek //J

M. Mützell sa...

Hahaha, nee, den blev sur igår över att jag sa att pirogerna skulle ligga i frysen där nere, och börja sprida en massa rykten...

Men-men, ring mej mot kvällen, så bestämmer vi :D Det kommer bli jättekul :D::D:D

Super-mega-mycket kärlek // M

Anonym sa...

Jill! Var har du hållt hus? :D Hur har du lyckats hålla dig undan msn så länge?

Hälsningar John

(Killen som gav dig mod ^^)

Lady Starduck sa...

Hej John!
I skrivande stund arbetar jag. Det har jag gjort rätt länge och innan det var jag i London! :P
Som kronan på verket har min msn varit skum.
Bloggen är dock alltid uppdaterad med knasiga händelser ur mitt liv! :D

Kramar //Jill

Anonym sa...

I really enjoyed looking at your site, I found it very helpful indeed, keep up the good work.
»