onsdag, juli 19, 2006

Onsdag morgon

Let's do this! Ner i verket och hämta stickproverna. Upp till labbet och köra flytslam, SS, PO4-P och GR.
Det är skönt att cykla ner i verket. Svalt, lite småljud här och där, lugnt och stort. Det bästa är att jag tuffar runt och sjunger för mig själv. Fatta akustiken i de där enorma rummen! ;)

Jag drömde för några nätter sedan att jag inte kunde sjunga längre. Att det lät hemskt. Jag blev så otroligt ledsen. Jag anser mig inte vara så där fantastiskt bra på att sjunga, men rätt okej ändå, så när det lät så illa som i drömmen blev jag väldigt ledsen.

2 kommentarer:

M. Mützell sa...

Nej, USCH vilken hemsk dröm!
Att inte kunna sjunga... Det skulle vara... NOT IN MY WORLD! Plus att det skulle vara jättehemskt om du inte kunde sjunga, för du sjunger så fiint :)

Plus att dina dagar inte låter så farliga, om man bortser från att du typ gräver i skit och grejer.. :P

Det äckligaste ordet jag läste här var "flytslam"

Mycket kärlek på dej // M

Anonym sa...

Interesting site. Useful information. Bookmarked.
»