tisdag, juli 04, 2006

Spontan-shopping

Igår fick jag ett utfall av infall och tog tuben en station längre (dvs. till T-centralen på vägen hem från jobbet) och gick på Åhléns (Haha! Marcus: "Åhléns, 99!"). Där inhandlade jag två cd-skivor och ett fotoalbum.

Red Hot Chili Peppers - Stadium Arcadium
Absolute Dance Move Your Body! - Summer 2006

Fotoalbumet innehåller numera ALLA bilder från mösspåtagningen, studentmiddagen och studentdagen! Snart är jag klar med att skriva kommentarer till varenda bild också... =)

4 kommentarer:

M. Mützell sa...

Oh yees! Åhlens 99 ROCKAR!!!
Spontanshopping är alltid trevligt, jag gillar sånt ;)

Får väl komma över och shake'a ass med dej till Absolute Dance sen då :D

ÄR jag möjligtvis med på någon bild från studenten ?? :P

Kärlek // Citronfjarn

Anonym sa...

Great site lots of usefull infomation here.
»

Anonym sa...

Greets to the webmaster of this wonderful site! Keep up the good work. Thanks.
»

Anonym sa...

Your site is on top of my favourites - Great work I like it.
»