måndag, januari 01, 2007

Morgonen efter

Usch. Jag mådde lite illa under natten. Tack och lov var det inget långvarigt, utan jag kunde gå till sängs igen. Mamma väckte mig vid 14:20. Jag var inte direkt sugen på att gå upp då! :P
När Svante ringde tio minuter senare blev det mycket roligare att piggna till. Vi berättade om våra nyårsfiranden för varandra. Tråkigt att han inte var hos mig, tyckte vi båda två. Hoppas att dagarna går snabbt, för jag kan knappt vänta till den 10:e.

23:30 igår ringde fylle-Pontus. (Haha, sorry Pontan, man du lät bra packad!) Herregud. Jag bytte några ord och fick höra att han ville spela Zelda snart. Luren kastades över till hans flickvän Anna, så jag fick stifta bekantskap med henne. Very interesting! :P

Jag laddade ner Laura Pausini - The Extra Mile idag också. Den är så härlig och den gör mig verkligen glad. Annars har jag lyssnat med ett leende till Touch & Go - Would You. (Den från Mio-reklamen, om jag inte minns fel!)

1 kommentar:

TodiGreen sa...

Aja aj aj :/ illamående är inte roligt ;) där klarade jag mig helt och hållet, bara enormt seg ;) Men det var himla kul! *kramar* Thanx for the party! :)