måndag, januari 29, 2007

Tankar om att ligga på topp

Till en viss nivå var jag nog nervös. Jag skulle till gynmottagningen (för att diskutera preventivmedel) och därmed göra en undersökning. När jag var på plats blev jag mycket lugnare. Allt var i sin ordning och jag hämtade det som skulle hämtas på Apoteket.

Glad som en lärka (och med både tid och pengar tillgodo) passade jag på att shoppa loss lite! ;) På H&M i Norrtan hittade jag först en toppensnygg svart jacka för halva priset (dvs. 249kr) och mitt favoritshampoo och -balsam. En sväng förbi Lilla Torget och väskaffären slutade också mycket bra. Två väskor fick följa med mig ut ur affären, helt lagligt. Till kassörskan sade jag att jag hade hittat två nya kärlekar (men de knäcker såklart inte dig för en enda sekund, Svante! ;) *puss*).

Buss till huvudstaden och en snabblunch vid Järnvägsgrillen. Jag bänkade mig i V3 för en föreläsning i Organisk Kemi. Kalle skojade om mitt läkarbesök utan att jag nämnt vad det faktiskt gällde. Hmm... han läser folk för bra! =P Johanna berättade att vår mattelärare frågat om allt var okej med mig, om jag skulle komma tillbaka och bett henne hälsa till mig. Hehe. (Vem är favoriserad?? Jag? :P *ironi*)

Jag hamnade i Fylkesalarna med Jocke, Emil, Johannorna och Stefan för att fixa klart det första självtestet. Då det var dags för inlämning scorade jag 100% rätt!! ;) Jippie!

Så nu sitter jag här. I Svantes lägenhet och ska strax hoppa in i duschen. Min WoW-karaktär Alde (Human Mage, level 16) ska strax tas om hand för fler quests och mer experience points.
*happy happy, joy joy*

3 kommentarer:

Tildie sa...

Gynbesök är alltid lite nervösa innan, men hamnar man på ett bra ställe (som ungdomsmottagningen i Norrtan) blir man alltid lugn som en filbunke. :)

Låter som att du hade en väldigt givande shoppningsrunda. Go girl! :D

Caroline sa...

sa ju att det skulle lösa sig! ;)

sorry att ja inte ringde igår, men ja hade fullt upp... hörs ikväll ist!

pussokram

M. Mützell sa...

Låter som en asnice dag måste jag säga ;D;D Men, men ,men... Jag knackade på bussrutan i Norrtälje, och du gick där, men du såg inte mej :(

JAG SKALL TA DEJ DIN FITTBUSKE!!!

Ehum, förlåt, jag bara dampar ur lite typ KRUPPAR! He he ;D

Saknar :) Måste äta en STOR skål med popcorn och snacka snart, ABSTINENSBESVÄR! :)

Call me ;)

Love // M