onsdag, januari 17, 2007

Skolstart - Jippie!

Onsdag morgon. Jag är som alltid först på plats. Neda kommer som nummer två till L-huset. Jag kramar henne och pratar en stund innan Johannorna dyker upp. En extra stor kram till Johanna A eftersom hon fyller 20 idag! :D Vi går in och sätter oss. Jocke, Emil, Camilla, Kalle och Stefan hittar också rätt denna morgon. Det tog inte lång tid innan allt var precis som vanligt på K-ing...

"Jaa.. Jill skrattar, MEN...", "Jag är så kissnödig att det inte ens kommer att bli skönt att gå!", "Hon måste ju matcha läraren, det är därför hon har klippt sig", o.s.v.
Emil spillde kaffe, Camilla åt Lätt Kesella med Fun Light & bananskivor och Jocke nynnade på Happy Tree Friends.

Kan det blir bättre? Oj, jag glömde nästan: Jag ska ju få plugga mer kemi och matte!!! :D
Jag åt lunch med Svante och kollade vad jag hade fått på mattetentan som vi skrev innan jul. Femma. Där också! Jag har alltså fått högsta betyget på alla tre tentor som jag skrivit. How 'bout that? ;)

3 kommentarer:

Spillersill sa...

Marcus och jag sa ju att det skulle gå bra :) grattis!

Jenny sa...

Gud va roligt att man kan vara så glad över att börja i skolan ;D
Grattis för femma, fast jag visste att du skulle klara det... Du rä så himla duktig och speciell.

Puss & Kram

M. Mützell sa...

You're the best!! GRATTIS! ;D

Love // M