tisdag, januari 23, 2007

Saved by the bell

Meja sjöng "It's all 'bout the money" och det är verkligen sant. Jag har inte råd med någonting längre. Shoppingbegäret har nästan nått bristningsgränsen och dessutom måste jag köpa svindyr kurslitteratur. Jag skojar inte när jag säger att jag behöver:
  • Underkläder
  • Tröjor, t-shirts, linnen
  • Byxor
  • SKOR!
  • En tid hos frissan
  • Mobilrefill

Och en massa annat "onödigt" krafs som jag skulle vilja köpa. För tillfället ligger ca 60 kr i min plånbok och på kontot finns 90kr.

Gissa hur lycklig jag blev på en skala när jag nyss såg ett lönebesked som innebär 7105,90kr? ;)

5 kommentarer:

TodiGreen sa...

ja... shopping var det på torsdag, eller hur?? ;P :) *säg inget till svante*

Svante Hedström sa...

Nooo! Don't you dare!

Tildie sa...

Wohoo! Alltid så skönt med lön!
Lycka till med shoppingen. :D

Spillersill sa...

Åhh det låter härligt de :)

M. Mützell sa...

Jag tänkte nästan tycka synd om dej, tills jag såg sista meningen *avundsjuk* JAG VILL OCKSÅ HA PENGAR OCH SHOPPA OCH SPENDERA PÅ EN MASSA ONÖDIGA SAKER! Men men, fattigdomen har hittat mitt bankomatkort och bosatt sig där. Inga 7105;90 KR här inte *snyft* Men jag är glad för din skull i allafall, hoppas du hittar något snyggt vännen! ;D;D

P.S LYCKA att du kom och tittade på Canterville ;D

Love // M