måndag, januari 15, 2007

Truly Madly Deeply

Färdigjobbat på Käppala. Både roligt och tråkigt. I skolan måste man ju ständigt bevisa saker, men på en arbetsplats behöver man bara göra de uppgifter som ålagts en. Å andra sidan ska det bli kul att träffa K-ing igen! :P Bättre pluggkompisar får man leta efter.


Men nu sprängs jag snart!! Jag måste få skriva av mig lite! Min helg har varit SÅ bra! En helhelg med Svante. Efter jobbet i fredags åkte jag hem till honom och jag sade hej då till honom för 40 minuter sedan. Yupp yupp yupp. Vi har WoW:at, varit i Rimbo (sedan i lördags), ätit god mat (både hemma och på Kinan), lyssnat på musik, spelat TP hos Todi med en massa folk, kollat på film och självklart haft en hel del mysiga stunder...

För jag älskar honom. (Aa.. för så är det.)

Inga kommentarer: