onsdag, januari 10, 2007

VAR jag tvungen!?

Jag skulle ju bara... Det var ju inte meningen. Men så fort jag kom upp på Drottninggatan slogs jag av shoppingatmosfären. Mitt mål var ju bara att köpa en grej på H&M. En grej som inte ens var till mig själv! *hemlis*

Hur jag klarade mig undan H&M's ombyggda (typ) 3-plans butik med ca 50-70% rea, utan att köpa något, övergår mitt förstånd. *pustar ut med tanke på ekonomin*
Men sen... Jag skulle ju ta en sväng förbi Buttericks. Ingen lycka. Men... Mittemot Buttericks ligger ju The Body Shop! AJ AJ AJ! =/

Självklart skulle jag inte köpa något. Det är ju för dyrt och jag är inte i behov av något därifrån heller. Bra, tänkte jag.
Men Oj, OJ, OJ!! Nu var det ju så att de hade en "Special Edition"-avdelning. Där råkade det finnas en serie dofter, bland andra "Lotus petal". DAEEMN!! *had to buy* Ni känner väl mig? ;)

2 kommentarer:

TodiGreen sa...

Men jag sa ju åt dig att inte köpa något ;) :P *kram*

M. Mützell sa...

Haha, jaa, vi gör ju det! ;D Och jag kan tänka mej att den där Lotus petal serien bara stod där på hyllan och skrek, "JILL, KÖP MEJ! KÖP MEJ NU!" Haha! ;D;D

Lots of love // M