tisdag, november 25, 2008

Hjul, hjul, strålande hjul.

God morgon! Inga föreläsningar idag = Sweet potato pie! Jag vaknade runt 9:30, utan att vara så där "Kalle Anka-trött" som jag gjort mig känd för att kunna vara. Nu har jag betalat lite räkningar och ätit frukost. Strax ska jag gå till Sara på Albanova och lämna ett par skor som hon glömde igår. Efter det ska jag traska iväg till skolan i det fina vintervädret. Labbrapport med Kalle, skriva lite sibeliusstämmor med Tobbelainen, repa med MD. Inför lussandet på torsdag har vi repat in "När det lider mot jul", "Jul, jul, strålande jul", "Ding dong, merrily on high" och "Sancta Lucia". För mig har det varit easy ridin', eftersom jag har sopran/melodi-stämma på samtliga.
Jag har lånat mammas halsband som pinglar så där magiskt och mysigt. Det kommer jag att använda varje dag fram till jul. Det är redan typ sju pers som älskar pinglandet! ;) Anyhoo. Dags att göra någon nytta kanske...
Kom just på att man kanske ska flytta cykeln till ett mindre snöigt ställe? =/

Inga kommentarer: