torsdag, november 27, 2008

Varför inte?

Här sätts det deadlines friskt! Nu känner jag nästan för att pipa iväg det där sms:et ändå! Håll i hatten, som Emil skulle ha sagt. Jag tar nog hellre ett nej på den fronten, som inte berör mig lika mycket som en annan. Kanske är det så att det råder brist på spänning och fjärilar för tillfället.
För ett par dagar sedan kom jag på hur jäkla grym Teddybears Sthlm's Cobra style är och tänkte ladda ned den. Tyvärr har dc fått för sig att inte fungera och jag har inte energi att mecka med det. Nyss slogs jag av tanken att Svante kanske har den. Jag sitter ju trots allt med hans dator och tillika musik. Jag lyssnar visserligen bara på min egen musik på en egen spellista, men det finns ju sjukt mycket mer än mina filer på den här datorn. Söker på Cobra style och hittar. Lycka! :D Scoutade även fram lite Magnus Uggla och myste till 1:a gången.

"Haha, Jill du och dina killar!"

1 kommentar:

Melinda sa...

Ååh, Magnus Ugglas 1a gången är såå fin :')