lördag, november 29, 2008

Men-alltså-shit-kom-igen!

Hej och hå! Här sitter man och avslutningsbloggar för kvällen. Mobilen ringer. Guess who? Samma kille som jag dissat tidigare den här månaden... Notera att klockan är 01:15 och jag svarar. Någon har just slutat jobba och vill ut och shake:a på första bästa dansgolv. Jag var ju inte taggad som fan direkt, så jag sade nej. "Vad händer imorgon då?" Jag svarar att det ska bakas pepparkakor och att det blir bio mot kvällen.
"Men kan vi inte styra upp något i veckan? Bara ses och snacka skit? Jag kan verkligen inte glömma den där kvällen."
Herregud. Vad har jag gjort med killen? Vi dansade och sedan hånglade vi på en toalett.
Frågan är bara om jag verkligen har gjort ett helt enormt bra intryck på honom när vi dansat, eller om han helt enkelt är horny as hell och tror att han kan få något?

Jahapp. Då har jag sagt ja ännu en gång. Vi får se vad som händer den här gången. Jag kan inte låta bli att slänga in ett soundtrack för händelsen. Från killens sida, visserligen. Kaxigt nog är det
Usher - Yeah

She's all up in my head now 
Got me thinking that it might
Be a good idea to take her with
Me, cause she's ready to leave
(let's go!)
But I gotta keep it real now
Cause on a one-to-ten
She's a certified twenty
but that just ain't me

What I don't know is if I take that chance
Just where's it gonna lead
But what I do know is the way she dance
Makes shorty all right for me
The way she get low!
I'm like yeah, just work that out for me
She asked for one more dance and
I'm like yeah
How the hell am I supposed to leave?

2 kommentarer:

Bea sa...

Hej kära kusin!! Hoppas att allt är bra. Snart syns vi igen!! Kram Bea

M. Mützell sa...

hähä, han vill så ha dig ;)
och appropå något helt annat så ringde jag dig igår när jag stod vid tekniska och kollade sådär finurligt på 670 vaxholm, som skulle tagit mig till roslagstull.
men antingen var det min eller din mobil som laggade, för jag kunde inte komma fram :(
jag hade planerat popcorn, allnighter. istället fick jag sitta på en buss med massa rockers, och en kille som stank apröv bara när man gick förbi hans säte. här snackar vi fail.

SaKNAR DIG :) LOVE YAH <3