tisdag, november 25, 2008

Rädda världen?

Ibland är det svårt för mig att hantera mina vänners nedstämdhet. Jag vill ju bara göra dem glada igen, men är samtidigt medveten om vikten av att vara ledsen ibland. Man kan nog inte rädda hela världen. Världen måste vilja bli räddad.
Nu sitter jag och knaprar på en "frukt och bär" från Ica. Frusna vindruvor, mangobitar, hallon, melonbitar och ananasbitar. Yummi! Jag borde plugga, men har inte riktigt hittat motivationen än.
Jag köpte en hyacint idag. En rosa. Hoppas att den tar sig snabbt, för jag vill gå och lukta på den jämt, jämt! :) Jag ska nog köpa en julstjärna också. Eller, jag vet inte. Sist jag försökte mig på någon grönsak i mitt hem gick det ju inget vidare... :P
Snart ska jag börja köpa julklappar. Det kan bli skoj. Än så länge vet jag bara två. Jag har inte ens funderat ut hur många vänner jag ska byta julklappar med! :O
Det löser sig, sade han som sket i havet.

Inga kommentarer: