onsdag, november 12, 2008

Random onsdag

Ja, det blev ju inget simmat på grund av halsont (som jag kurerar med te och halstabletter). Jag gick på föreläsningen i Analytisk kemi 2 i gamla goda V3-föreläsningssalen. Trevlig lunch med lite pH-pojkar och därefter lite labbrapportsfix med Jonas. Det blev grötmiddag innan MD-repet vid 17. Philip hade köpt pepparkakor och glögg! :D Vi bestämde vilka lusselåtar vi ska köra och bokade in ett nytt rep. Efteråt körde jag, Louise, Tobbe, Anders, Eric, Sara, Adde och Olle en omgång Alfapet. Helt stört, för när Adde snodde och gömde alla vokaler var vi tvugna att skriva ord som "LSDpropanTNT", "cpglass" och "hobgrodd"... men det är väl godkänt? ;) Anders, Sara och Olle hängde med mig hem för att äta glass och kolla på Scrubs. Trevligt kvällsnöje! Anders och jag såg Ice Age också. Nu blir det läggdags för mig. Klockan är redan efter 23.

Inga kommentarer: