torsdag, november 16, 2006

8 timmar kändes som 8 minuter

Tillbaka i den stora staden Stockholm 15:30.
Shopping med Svante! *pussar* Effektivare shopping har jag nog aldrig varit med om. All the best, though! *pussar* Tillbaka till Teknis för intervju runt 17:30. *pussar* Efteråt blev det sushi på Hötorgshallen och iväg till KTH igen för min intervju. *pussar* Slutligen var det dags för bio. *pussar, pussar pussar* Ett, som höll på att bli väldigt plötsligt, tunnelbanefarväl räddades av en vardagshjälte. Min överläkare. Jag fick sällskap till Tekniska. *pussar* Innan min buss gick vid 23:40 hann vi prata och... inte helt oväntat... pussas!

Tiden går SJUKT fort när man har roligt. That's a fact.
;)

1 kommentar:

Anonym sa...

aha, så det går bra alltså^^
du får dina pussar! :D

Pussokram