måndag, november 13, 2006

Vanilj och kokos

(Ursäkta den konstiga titeln, men ibland tryter fantasin)

Jepp. Så var det måndag igen. 10h sömn hjäpte visst inte. Glad som en lärka satte jag mig i V3 för att ha AFK (hehe, internskämt, coming right up!). Det var som vanligt jättekallt, men vi hade kul ändå.
(tick tack, tick tack, tick tack, kan inte tiden gå snabbare?)

Lunchdejt vid 11! Svante och jag. That's nice! ;)
Efteråt var jag inte med i verkligheten längre. Det är vid precis såna tillfällen som man går in i lyktstolpar eller snubblar över trottoarkanter! =P *happy*

Övriga reflektioner:
Bussbälten är ett måste! Har man väl börjat, så kan man inte sluta. Plus att många chaufförer kör som idioter.

4 kommentarer:

M. Mützell sa...

Åhh, va mysigt :) HOppas lunchdaten vart lyckad ;D More details later ;D;D Haha!

Love // M <3

Suz sa...

Det känns som om vi behöver pratas vid, jag är så nyfiken och vill veta mera!!

Kramar SuZ

DelikaThess sa...

YES! En till som använder bälte i buss! Pinsamaste var att jag råkade ta en kille bakom mig på låren när jag fummlade efter bältet. Satt på ett sånt där ensam säte! Fyfan va pinsamt det var! Grabbade tag i hans lår :P Men jag håller med, chaufförerna är tokiga, jag flög i sätet!

Pusspuss!

Anonym sa...

De som inte använder bälte i bussen borde skjutas. Hahhaahhahahhh. HA!
Nej, nej. Sansar mig lite.
Är på mitt allra flummigaste humör.
You know....punkt...osv
Idag har jag ätit kexchoklad.
Hare!