onsdag, november 01, 2006

Underbara människor

Först satt jag och jobbade med mitt tröga arbete om polymerer, sen gick jag till Draget för att äta lunch. Där träffade jag några av mina spex-vänner. Jättesöta Max gav mig en kram och undrade vad som hade hänt med mitt galna hår sedan måndagen, kramgoa Annie lånade ut sin kniv till mig, eftersom besticklådan var tom och trevliga Micke drog några skämt.

Tillbaka till datasalen gjorde jag och Jocke klart vår datorlaboration. Tiden gick och allt fler klasskamrater samlades i samma datasal, vilket naturligtvis ledde till att vi börjar sväva ut och skämta om allt istället. Kalle frågade mig om jag hade rökt på, för allt som sades fick mig att vika mig dubbel av skratt! ;)
"Får får fårfår?", "Men jag åker i alla fall inte till Holland för att knulla!", "Men ni har ju fjoll-turkos.", "Men har inte ni fattat att man kan byta färg på linjerna, jävla sopor!?", "Bhut whaayy?" och " 'Fattar du vad jag pratar om?' -'Nej.' -'Fattar du vad HAN pratar om?' -'Nej.' " är bara några exempel på saker som sades.
Ännu en gång har K-ing-eleverna låtit högst, skrattat mest och fått minst jobb gjort på en dag! :D
När arbetet led mot sitt slut (tro det eller ej!) och jag var på väg att gå började Jocke och jag prata om morgondagens laboration. Det är vår första lab, så alla känner väl sig lite vilsna. Jag har bara antagit att man antingen laborerar själv eller med de man delar labskåp med (öken). Det lustiga var att Jocke föreslog att vi skulle labba ihop om man fick dela in labparen själva. Yes puh-lease!

2 kommentarer:

M. Mützell sa...

Det låter som en mycket trevlig dag ;D;D Haha, roliga saker sades, haha!

Lots of love // M <3<3

Anonym sa...

trevlig dag !
å jocke vill jobba med Dig! mhmja.. ja säger då det.. ^^

pussokram <3