tisdag, november 14, 2006

I like. How much?

Vilken dag! Flaggorna vajade. Orkestrar spelade.
Haha, let's rewind.
Sjukt bra dag idag.
Jag träffade Svante på lunchen, vilket självklart boostade humöret till max. =) Jag och mina sjuka klasskompisar drog en massa bottenhumor, men skrattade jättemycket ändå. Efter en lång väntan på vårdcentralen, som inte gjorde mig så värst glad, blev humöret så många gånger bättre när jag kom hem!
Jag planerade upp morgondagens aktiviteter (skola, röntgen av foten, träffa S och biobesök) och gick in på skolans datasystem för att kolla vad jag hade fått på AFK (allmän och fysikalisk kemi)-tentan.

47 poäng av 50 möjliga!!!! Det innebär en 5:a! :D
Min första tenta är inte bara godkänd, jag fick det bästa betyget!!

Happy Jill signing off...

4 kommentarer:

TodiGreen sa...

grattis grattis! :D till allt *kraama*

Anonym sa...

grattis vännen! du e allt för duktig du :D

pussokram <3

Anonym sa...

Bra! Det är dyktigt lilasystret. Gratis!
En fema och på firste förrsökket. Jak trorr jag blir svimmad. Ha ha ha!
Sen vil jag even säjja att jak nogg ska firra en jül med alle i familljeän. Så jak ska inte arrbetta. Bra va? Och du kan få klappat. Minst en.
Ja.
Hej hejjjjj!

Anonym sa...

Gud, va duktig du är, fast föresten de vet vi alla, Eller hur??
Grattis, grattis och åter grattis..
Föresten hur går de med foten??
Puss&Kram